Administratie van klanten en leveranciers

EEN VERKLARING VAN PRIVACY

Verzamelen en gebruiken van persoonsgegevens van klanten, leveranciers en andere opdrachtnemers

Wij willen u erop wijzen dat wij voor het sluiten en uitvoeren van een overeenkomst met u de door u verstrekte persoonsgegevens moeten verzamelen en gebruiken. Dit geldt zowel voor personen van wie wij goederen en/of diensten inkopen als voor onze (potentiële) klanten.

Als u een van onze (potentiële) klanten bent, gebruiken wij uw gegevens om u een offerte toe te sturen, de behoeften of vereisten voor een bepaald product of een bepaalde dienst vast te stellen, producten te leveren of werkzaamheden voor u uit te voeren, u te factureren en snel en doeltreffend met u te communiceren over de uitvoering van de overeenkomst. Uw persoonsgegevens zijn ook nodig voor het sluiten en uitvoeren van de overeenkomst als u een (potentiële) leverancier of andere contractant bent.

In het geval van inkoop is dat nodig om u te informeren over de eisen of specificaties waaraan een bepaald goed of een bepaalde dienst vanuit ons perspectief moet voldoen, om u een offerteaanvraag te sturen of een bestelling bij u te plaatsen, om uw facturen te kunnen betalen en om effectief en efficiënt met u te communiceren over andere aspecten van de overeenkomst.

U hoeft ons geen persoonlijke informatie te geven. Het is echter mogelijk dat wij de bovengenoemde acties niet kunnen uitvoeren als u ons geen of onvoldoende persoonlijke gegevens verstrekt.

Verzending aan externe organisaties

Het kan nodig zijn dat wij uw persoonsgegevens doorgeven aan partijen die ons onderdelen, materialen en producten leveren of die namens ons werkzaamheden verrichten in verband met de uitvoering van een overeenkomst met u. Daarnaast slaan wij (delen van) onze verkoop- en inkoopadministratie op externe servers op, waaronder uw gegevens. Uw persoonsgegevens worden daarmee aan onze provider van serverruimte verstrekt. Voor e-mails en andere gegevens maken wij ook gebruik van Microsoft Office en de opslagmogelijkheden daarvan. Tot slot, omdat wij gebruik maken van een nieuwsbrief mailing service, ontvangt de provider van deze service uw vertrouwelijke informatie.

Direct marketing

Als u ons toestemming hebt gegeven, bewaren en gebruiken wij de door u verstrekte persoonlijke gegevens om u in de toekomst gepersonaliseerde e-mails te sturen over onze huidige en toekomstige goederen en diensten, alsmede, indien van toepassing, om u daarvoor een aanbieding te doen. U hebt de keuze om ons te laten weten dat u geen reclamemailings wilt ontvangen telkens wanneer wij u er een sturen. Zie de link om u af te melden onderaan elke e-mail.

Persistentie van persoonlijke informatie

Wij verwijderen uw gegevens uiterlijk een jaar na onze laatste communicatie met u als u een offerte bij ons hebt aangevraagd maar uiteindelijk geen klant bent geworden. Bovendien, als we een offerte van u kregen maar uiteindelijk geen zaken met u deden, worden uw persoonlijke gegevens uiterlijk een jaar na onze laatste communicatie verwijderd. Wij bewaren uw persoonsgegevens tot zeven jaar na het einde van het boekjaar waarin de overeenkomst met u volledig is uitgevoerd, als u of wij ooit klant van elkaar zijn geworden. De periode van zeven jaar komt overeen met de termijn waarbinnen wij onze administratie voor de Belastingdienst moeten bijhouden. Aan het einde van deze periode zullen wij uw persoonsgegevens verwijderen.

Uw wettelijke rechten

U hebt het recht om een kopie van uw persoongegevens bij ons op te vragen. U kunt ons ook vragen meer van uw persoonsgegevens toe te voegen of fouten te corrigeren als daar een geldige reden voor is. U hebt ook het recht om ons te verzoeken het gebruik van uw persoonlijke gegevens te beperken of deze helemaal te verwijderen. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om te weigeren dat wij uw gegevens verzamelen en gebruiken of om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Tot slot kunt u ons vragen uw persoonsgegevens te verwijderen of aan iemand anders over te dragen. Neem contact op met Conredo b.v. om gebruik te maken van uw rechten. Hendrik-Ido-Ambacht, Veersedijk 91, 3341 LL, Tel: 078-6814959, Email: info@conredo.nl Uiteraard kunt u contact met ons opnemen als u vragen heeft of meer informatie wenst over het verzamelen en gebruiken van uw persoonsgegevens.